Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2014

Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης: Αυθαιρεσία και απαράδεκτη δημιουργία συνειρμών



Την Τετάρτη, 4 Ιούνη,  το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, κάτοχος της περίφημης Συλλογής Κωστάκη, «Ρωσική Πρωτοπορία», εγκαινιάζει στη Θεσσαλονίκη, στη Μονή Λαζαριστών, τη σημαντική έκθεση «Σολομών Νικρίτιν - Τζορτζ Γκρος -- Πολιτικός τρόμος και κοινωνική παρακμή στην Ευρώπη του μεσοπολέμου -- Σχέδια και χαρακτικά», που θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Σεπτέμβρη.

Ο Νικρίτιν ήταν υποστηρικτής του Λένιν και των μπολσεβίκων. 

Στο σχετικό Δελτίο Τύπου που ενημερώνει για την έκθεση, οι διοργανωτές γράφουν για τον Νικρίτιν την εξής, απολύτως αυθαίρετη, εκτίμηση: «...μέσα από το έργο του συχνά ασκεί ενδόμυχα κριτική στον ανερχόμενο απολυταρχισμό του σταλινικού καθεστώτος». 

Από πού προκύπτει αυτό;  

Η αυθαιρεσία είναι προφανής από την ίδια τη διατύπωσή τους. Σε μια έκθεση έργων τέχνης που αποτυπώνουν την αγριότητα του φασισμού, ποια είναι η σκοπιμότητα να δημιουργηθούν ανιστόρητοι συνειρμοί ταύτισης του φασισμού με τον κομμουνισμό, χρησιμοποιώντας τον Στάλιν; 

Πάνω σε τέτοιες αυθαιρεσίες θα βασιστεί η ξενάγηση των επισκεπτών για τα έργα τέχνης των Νικρίτιν και Γκρος;

Από το 902.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου