Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

...Συντάσσομαι με το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα για την ανατροπή.

Δήλωση-παραίτηση εκπαιδευτικού ενάντια στην «αξιολόγηση»


Την παραίτησή της υπέβαλλε άλλη μία εκπαιδευτικός, προϊσταμένη στο 2ο Νηπιαγωγείο Διονύσου και μέλος του ΔΣ του συλλόγου εκπαιδευτικών ΠΕ ΑΝ Αττικής «Ο Σωκράτης», Βάσω Παπαϊωάννου εκφράζοντας την αντίθεσή της στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας, για να εφαρμοστεί η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και αργότερα η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού δεν έρχεται να διαμορφώσει ένα καλύτερο σχολείο αλλά θα αποβεί ταφόπλακα του Δημόσιου χαρακτήρα του με την υποχρηματαδότηση, την κατηγοριοποίηση, την υποβάθμιση του μορφωτικού του επιπέδου, στηριζόμενο στις τσέπες των γονιών και των χορηγών. 

Ακόμη θα οδηγήσει στο παραπέρα χτύπημα των εργασιακών 
οικονομικών δικαιωμάτων και στην απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. 

Παρατίθεται ολόκληρη η δήλωση – παραίτηση:

"Υποβάλλω την παραίτησή μου, γιατί μου ζητάτε να αναθέσω υποχρεωτικά στις συναδέλφισσές μου να συγκροτήσουμε τις ομάδες εργασίας για να εφαρμόσουμε την αξιολόγηση της σχολικής μας μονάδας, πράγμα που έρχεται σε αντίθεση με την απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων μου και του σωματείου μου που είμαι και μέλος του ΔΣ , αλλά και με τη συνείδησή μου ως παιδαγωγός και ως εργαζόμενη που επί 28 ½ χρόνια υπηρετώ συνειδητά την εκπαίδευση και καθημερινά αγωνίζομαι για ένα καλύτερο νηπιαγωγείο.

Εμείς οι Νηπιαγωγοί είμαστε ο άνθρωπος για όλες τις δουλειές εργαζόμαστε κάτω από δύσκολες συνθήκες χωρίς υλικοτεχνική υποδομή σε ακατάλληλα κτήρια κάνοντας χρέη καθαρίστριας, τηλεφωνήτριας, τραπεζοκόμου, κλπ δίνουμε καθημερινά την ψυχή μας για να υπηρετήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε το Δημόσιο σχολείο και αξιολογούμαστε καθημερινά από γονείς και μαθητές. 

Αλλά και ως προϊστάμενες μπαίνοντας καθημερινά σε τάξη εκτελούμε τα διοικητικά μας καθήκοντα δουλεύοντας ατέλειωτες ώρες αντί ενός πενιχρού επιδόματος . 

Σε αυτή την καθημερινότητά μας για να τη φέρουμε σε πέρας έχουμε τη στήριξη των συναδέλφων και σήμερα μου ζητάτε να υλοποιήσω την αυτοαξιολόγηση και αύριο την αξιολόγησή τους και να υπογράψω την απόλυσή τους. 

Να χαλάσω το κλίμα της συνεργατικότητας,της αλληλεγγύης που μέσα 
σ’ αυτό το κλίμα και με μεράκι διαμορφώσαμε σχολεία από το μηδέν.

Είμαι βαθιά πεπεισμένη ότι η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και αργότερα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού δεν έρχεται να διαμορφώσει ένα καλύτερο σχολείο αλλά θα αποβεί ταφόπλακα του Δημόσιου χαρακτήρα του με την υποχρηματαδότηση, την κατηγοριοποίηση, την υποβάθμιση του μορφωτικού του επιπέδου, στηριζόμενο στις τσέπες των γονιών και των χορηγών. Ακόμη θα οδηγήσει στο παραπέρα χτύπημα των εργασιακών οικονομικών δικαιωμάτων και στην απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών.

Όλα αυτά τα χρόνια που ήμουν στη εκπαίδευση υπερασπίστηκα και από τη θέση μέλους του ΔΣ του Συλλόγου μου τα συμφέροντα των συναδέλφων και των μαθητών μου με συνέπεια. Σήμερα μου ζητάτε αυτό τον αγώνα να τον αυτοαναιρέσω που για μένα είναι στάση ζωής.

Αλλά και ως παιδαγωγός θέλω να έχω το δικαίωμα να κοιτάζω τους μαθητές μου και τους γονείς τους στα μάτια υπερασπιζόμενη μέχρι τέλους το δικαίωμά τους στη μόρφωση μέσα σε ένα δημόσιο σχολείο δωρεάν για όλα τα παιδιά.

Με βάση τα παραπάνω, δηλώνω ότι δε θέλω να παραμείνω στη θέση της προϊσταμένης , θα συνεχίσω να υπηρετώ την εκπαίδευση ως απλή νηπιαγωγός. 

Συντάσσομαι με το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα για την ανατροπή.




1 σχόλιο: