Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Στο κλαρίνο του έκλεισε την ψυχή της Ρωμιοσύνης...

Ένα βιβλίο - αφιέρωμα στον κλαρινίστα Τάσο Χαλκιά, 
κυκλοφορεί  από  τις  Εκδόσεις  Μιχάλη  Σιδέρη *

 

«...Οταν παίζω κλαρίνο, παίζω με την καρδιά μου κι ονειρεύομαι, και είναι στιγμές που επηρεάζομαι από την ατμόσφαιρα και από τον κόσμο που με ακούει και τότε τα δάχτυλά μου πάνω στο όργανο κινούνται μόνα τους και εντολές δίνει η ψυχή μου κι εγώ βρίσκομαι σε έναν κόσμο που δεν μπορώ να εξηγήσω, είναι μαγική στιγμή. Ε, τότε συγκινούμαι κι εγώ και κλαίω μέσα μου». (Τάσος Χαλκιάς)
 
Στο κλαρίνο του έκλεισε όλη την ψυχή της Ρωμιοσύνης.  

Των ανθρώπων, που προσδοκούν, αγωνίζονται, ονειρεύονται, χαίρονται, μοχθούν.  


Πηγαίος, αυθεντικός, μοναδικός, ο Τάσος Χαλκιάς, υπήρξε το «καλύτερο κλαρίνο της Ελλάδας». Μουσικός με ξεχωριστό ταλέντο και ευαισθησία, ο μπάρμπα Τάσος αφουγκράστηκε τους παλμούς του λαού μας και «τραγούδησε» τις χαρές, τις πίκρες, τους καημούς, τα βάσανά του. 


Ο διάσημος Ηπειρώτης μουσικός κλαρινίστας ήταν ένας από τους στυλοβάτες της μουσικής μας παράδοσης και από τους σημαντικότερους δεξιοτέχνες στο κλαρίνο, που επί έξι δεκαετίες συνέβαλε στη διάδοση και στη διατήρηση της αυθεντικής παραδοσιακής μουσικής... 

*Ολόκληρο το κείμενο παρουσίασης του βιβλίου  
"Τάσος Χαλκιάς το φύσημα του θεού"  (ΕΔΩ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου